Succesvolle lancering van nieuwe campagne voor Nedap Identification Systems

Met trots kijken wij terug op de samenwerking met Nedap Identification Systems. We zijn gevraagd mee te werken aan de lancering van hun nieuwste product: een geavanceerde RFID reader die voertuigen en bestuurders identificeert en toegang verleent. Deze cutting-edge technologie is ontworpen voor kantoren, logistieke terreinen en industriële omgevingen, en biedt naadloze toegangscontrole en verbeterde beveiliging.

De uitdaging

De uitvraag bestond uit een drietal teasers, een promotievideo en productfotografie. Alle content die je maar kunt bedenken om de lancering tot een succes te maken! De content die wij hebben gecreëerd, is gericht op het promoten van de RFID reader en het aankondigen van de lancering. We willen het publiek informeren en enthousiasmeren over de mogelijkheden van dit nieuwe product.

Client

Partner

Joericlason.nl

Scope

  • Productfotografie
  • 3D animaties
  • Script
  • Opnames
  • Edit

Behind the scenes & screens

Onze oplossingen

Sneak Peak campagne: 3D animaties

In de aanloop naar de productlancering hebben wij voor Nedap een sneak peek campagne ontwikkeld om alvast wat van het product te laten zien. Deze campagne bestaat uit drie 3D teaser animaties, elk van maximaal 10 seconden. Deze teasers geven een glimp van de innovatieve functies van de RFID reader en creëren nieuwsgierigheid en enthousiasme bij het publiek. De video’s zijn voornamelijk gedeeld via LinkedIn, daar waar de zakenpartners van Nedap zich bevinden.

Promotievideo

Daarnaast hebben we een product/promotievideo van ca. 1 minuut gemaakt die groots gelanceerd werd in juni 2024. Deze video presenteert de belangrijkste kenmerken en voordelen van de RFID reader en laat zien hoe deze technologie bedrijven kan helpen bij het optimaliseren van toegangscontrole. We hebben voor Nedap een script ontwikkeld en gezorgd voor bijpassende beelden op locatie.

Productfotografie

Om het product visueel aantrekkelijk te presenteren, hebben we ook hoogwaardige productfotografie verzorgd. Deze foto’s tonen elk detail van de reader en benadrukken het strakke en functionele ontwerp. De fotografie wordt gebruikt op de website van Nedap en in drukwerk.

Naast de reader hebben we ook het ophangsysteem en een Compact Tag op de foto gezet. En hebben we een fotoshoot gehouden op locatie bij Nedap om het product ook in de praktijk op de foto te zetten!

Een succesvolle campagne die de introductie van Nedap’s nieuwe RFID reader naar een hoger niveau tilt.

Nieuw product op de markt zetten? Vertel het met een promotievideo, fotografie of animatie!